Ar kartais jaučiatės, kad internetas jus stebi? Pavyzdžiui, kai esate pasiruošęs pirkti produktą internete, bet galiausiai nusprendžiate to nedaryti, tada įeinate į „Instagram“ ar „Facebook“ ir matote tą patį produktą savo ekrane.
Tai puikus pavyzdys persikartojimo kampanijai, vienai iš rinkodaros technikų, kurias internetas mums siūlo, kad padidintų pardavimus ir konversijas.
Taigi, kaip veikia persikartojimas? Apie ką tai?
Kas yra „Remarketing“
„Remarketing“ yra skaitmeninės rinkodaros technika, leidžianti mums pasiekti žmones, kurie anksčiau lankėsi mūsų svetainėje, naudojant skelbimus.
Tai reiškia, kad galite laikyti tąsą su žodžiu „re“ kaip grįžimas. Todėl persikartojimo kampanijos yra optimizuotos siekiant pasiekti žmones, kurie lankėsi mūsų svetainėje ar atsisiuntė mūsų programą.
Kitaip tariant, tai pritraukia ankstesnius svetainės lankytojus atgal į jūsų svetainę.
Taigi štai tikslas, pritraukti tuos, kurie paliko jūsų svetainę, kad sugrįžtų: pavyzdžiui, norint pirkti produktą, kurio jie nepirkę pirmą kartą aplankę jūsų svetainę.
Kaip veikia „Remarketing“?
Jeigu šis konceptas dar jums nėra visiškai aiškus, paaiškinsime, kaip tai veikia. Paslaptis yra slapukai. Kai žmogus aplanko tinklalapį, apsilankymas saugomas Facebook „slapukuose“. Ši informacija leidžia pridėti vartotojus prie anksčiau sukurtos Facebook auditorijos. Paleidus persikartojimo kampaniją, skelbimas bus rodomas tiems vartotojams, kurie anksčiau lankėsi jūsų svetainėje.
Kaip vykdyti Facebooko „Remarketing“ kampaniją žingsnis po žingsnio
Kaip bet kuris skelbimas „Facebook“ ar „Instagram“, labai svarbu sukurti aiškią rinkodaros strategiją.
➡️ Turėkite pasiruošę savo Facebook sąrašą.
Pirmiausia turite turėti Facebook fanų puslapį.
Tada turite sukonfigūruoti valiutą, laiko juostą ir visą reikiamą informaciją.
➡️ Įdiekite „Facebook Pixel“.
Įterpiant „Facebook pixel“, galite matuoti įvykius ir konversijas. Nemanau, kad tai vienintelis, ką galite su juo padaryti, jis leidžia stebėti įvykius ir konversijas, taip pat padeda kurti adaptuotą auditoriją.
Svarbus aspektas jūsų pirmam persikartojimo skelbimui.
➡️ Sukurkite savo adaptuotą auditoriją
Šis žingsnis yra pagrindinis, bet paprastas. Kuomet turite Facebook puslapį, verslo tvarkyklėje eikite į „Auditorijas“ ir pasirinkite parinktį „Sukurti adaptuotą auditoriją“.
Čia galite pasirinkti apsilankymų šaltinį, atsižvelgdami į jūsų skelbimo poreikius.
Pavyzdžiui, jei norite rinkti duomenis ir informaciją apie vartotojus, kurie aplankė jūsų svetainę, pasirinksite „Svetainė“.
➡️ Sukurkite savo Facebooko reklamos „Remarketing“ skelbimą
Kuomet sukūrėte ir išsaugojote savo adaptuotą auditoriją, ateis laikas sukurti savo kampaniją.
Spustelėkite „Sukurti skelbimą“, kad pradėtumėte savo persikartojimo skelbimą, kurio tikslas paprastai būna eismas, pasiekimas ar konversijos.
Visas likęs procesas yra toks pat kaip ir įprastas skelbimas.