74494936 818998041849605 7301221842289688576 n„Pasakyk man, ir aš pamiršiu. Parodyk man, ir gal prisiminsiu. Įtrauk mane, ir aš suprasiu.“ (Konfucijus)

   

2019 metų lapkričio 12 dieną Kauno „Santaros“ gimnazijoje vyko Kauno miesto bendrojo ugdymo mokyklų 8–9 klasių mokinių  kūrybinės dirbtuvės „Kompiuterinių edukacinių žaidimų kūrimas, projektavimas“.  Renginio tikslas – ugdyti mokinių saviraišką, algoritminį bei kritinį mąstymą,  kūrybinio darbo rengimo kompetencijas, skatinti mokinius taikyti matematikos,  Informacinių technologijų, verslumo gebėjimus ir kūrybiškai spręsti problemas, skatinant efektyvų mokinių bei jų mokytojų bendradarbiavimą, miesto mokytojų dalijimąsi gerąja patirtimi. Renginį organizavo direktorės pavaduotoja ugdymui Deimantė Karaliūtė, Informacinių technologijų mokytoja Vaida Valiuvienė, matematikos mokytojai Elvyra Aukščionienė, Robertas Tamutis. 

75424700 556850178403676 3334067645984014336 n

Kūrybinių dirbtuvių mentoriai buvo „Santaros“ gimnazijos mokiniai R. Višinskas bei M. Višinskas, kurie mokė mažuosius kolegas programavimo paslapčių. Renginyje dalyvavo mokiniai iš devynių Kauno miesto mokyklų: Milikonių, šv. Kazimiero, Tado Ivanausko, Kazio Griniaus, Kauno technologijos universiteto Vaižganto progimnazijų, Jono Basanavičiaus, „Vyturio“ gimnazijų ir kitų Kauno miesto mokyklų. Atlydėjusius mokytojus su modernia įranga, skirta prasmingam ugdymui, supažindino įmonės „Office day“ atstovas. Kūrybinės dirbtuvės organizuotos vienoje moderniausių „Santaros“ gimnazijos Informacinių technologijų–ekonomikos laboratorijų prie dviekranių kompiuterių. Taip ugdymas(is) tampa įdomus, integralus bei prasmingas.



 

Additional information