1 Lapkričio 19 - 23 d. Ispanijoje (Valjadolide) vyko Erasmus + projekto SHARETRAIN seminaras. Seminarą organizavo projekto koordinatoriai iš CFIE Valladolid (Valjadolido švietimo centras, Ispanija).

Lapkričio 19 d. Valjadolido švietimo centro direktorius pasveikino projekto partnerius iš Kauno, Opolės ir Bordo, pasidžiaugė sėkmingai vykdomu projektu, itin džiaugėsi puikia ir profesionalia, be tarpiškai komunikuojančia projekto komanda.

Projekto komandą taip pat pasveikino Valjadolido regiono Ugdymo programų įgyvendinimo vadovas Víctor R. González. Seminare buvo aptariamas mobiliųjų įrenginių panaudojimas ugdyme: projekto koordinatoriai ir projekto partnerių atstovai pristatė savo patirtį organizuojant mokymus, projektus ir kitas veiklas mokytojams apie mobiliųjų įrenginių panaudojimą, pateikė labai inovatyvių, praktinių mokyklose vykdomų veiklų pavyzdžių. Visi projekto partneriai drauge aptarė Švietimo centrų veiklos tobulinimo galimybes, siekiant atliepti mokyklų, mokytojų ir svarbiausia – mokinių poreikius pasitelkiant mobiliuosius įrenginius pamokose. Aptarus skirtumus, panašumus bus sukurtas mobiliųjų įrenginių panaudojimo ugdyme praktikų ir galimybių lyginamasis dokumentas.

Antrąją seminaro dieną lankėmės moderniose mokyklose, kurios aktyviai naudoja mobiliuosius įrenginius ugdymo procese. Lankantis „IES Las Salinas” mokykloje buvo pristatytas mokyklos bendruomenės projektas  “Rever Innovative Project”. Tai puikus pavyzdys, kaip visa mokyklos bendruomenė vieningai siekia tikslo ir dirba kartu įgyvendindama mokyklos projektą , kuriuo siekiama pakeisti mokyklos aplinkas, padaryti jas patrauklesnėmis, pritaikyti įvairesnėms veikloms, modernizuoti be didelių finansinių išteklių. “IES María Moliner” mokykloje itin populiarus mobiliųjų įrenginių panaudojimas: mokiniai, su mokytojų pagalba, pamokose naudoja daug ir įvairių programėlių, kurios pamoką padaro patrauklią, įsimintiną ir įdomią mokiniams. Šioje mokykloje nėra namų darbų, visko vaikai mokosi tik pamokų metu.

Lapkričio 21 d. Valjadolido švietimo centre projekto partneriai dalyvavo praktinėje veikloje, išbandė žaidybinimo elementus, bendradarbiaujantį mokymą(-si) ir Breakout EDU. Pasikeitėme patirtimi su projekto partneriais (švietimo centrų darbuotojais) iš Lenkijos, Prancūzijos ir Ispanijos apie inovacijų procesus ir mūsų Centrų ateities viziją.

Ketvirtadienį lankantis pradinėje mokykloje “CEIP Kantic“ mokyklos vadovai ir mokytojai pristatė itin plačiai mokykloje taikomą žaidybinimo metodą (Hario Poterio klasė, youtuber‘iai: mokiniai garsiai aiškina, kaip jie atlieka dalybos veiksmus ir įkelia video įrašą į YouTube.com kanalą). Pradinė mokykla“CEIP Margarita Salas” taiko išskirtinį mokslininkės Margaritos Salas metodą kalbų mokymui, kuris itin teigiamai veikia mokinių pasiekimus ir pažangą. Mokykla itin nuosekliai siekė išmokti taikyti šį metodą: 4 metus mokytojai mokėsi šio metodo ir, kaip teigia mokyklos direktorė, tik po 4 metų mokytojai yra pasiruošę kokybiškai ir nuodugniai taikyti šį metodą.

Paskutinę mokymų dieną projekto partneriai lankėsi pradinėje mokykloje “Colegio Safa-Grial”. Šioje mokykloje kiekvienoje klasėje mokytojai taiko bemdradarbaujantį mokymą, kuris iti teigiamai veikia mokinių pasiekimus, žemesnių pasiekimų mokinių intergraciją, formuoja glaudžius mokinių tarpusavio ryšius, pagarbą vienas kitam ir betarpišką pagalbą. Po vizito mokykloje projekto koordinatoriai priminė projekto partneriams jų atsakomybes, funkcijas ir darbus, kuriuos būtina atlikti artimiausiu metu, palyginamųjų dokumentų rengimo niuansus, administracinius klausimus. Projektas susilaukia itin didelio dėmesio: informacija apie vykdomą projektą ir vykstantį seminarą Ispanijoje buvo paviešinta Ispanijos dienraštyje.

 

Additional information