Google reklama gali pakeisti įmonių, siekiančių pagerinti savo buvimą internete ir pritraukti tikslinį srautą, padėtį. Tačiau „Google Ads“ kampanijų sudėtingumas gali būti sudėtingas, ypač naujokams. Norint padidinti kampanijų efektyvumą, labai svarbu vengti dažniausiai daromų klaidų. Čia nurodome ir aptariame penkias dažniausiai pasitaikančias „Google Ads“ kampanijų klaidas ir siūlome sprendimus bei geriausios praktikos pavyzdžius, kurie padės reklamuotojams išvengti šių klaidų ir pagerinti rezultatus.
1. Raktinių žodžių tyrimų nepaisymas
Vienas iš pagrindinių sėkmingos „Google Ads“ kampanijos elementų yra kruopštus raktinių žodžių tyrimas. Daugelis reklamuotojų daro klaidą, kai taikosi į plačius arba nereikšmingus raktažodžius, todėl veltui išleidžia lėšas ir sulaukia nekokybiško srauto.
Sprendimas:
Investuokite laiko į išsamų raktinių žodžių tyrimą naudodamiesi tokiais įrankiais kaip „Google Keyword Planner“, „SEMrush“ ar „Ahrefs“. Sutelkite dėmesį į ilgus raktažodžius, kurie yra konkretesni ir turi mažesnę konkurenciją. Šių raktažodžių konversijos rodikliai dažnai būna aukštesni, nes jie labiau atitinka paieškos tikslą. Reguliariai atnaujinkite raktažodžių sąrašą, kad įtrauktumėte naujų, aktualių terminų ir pašalintumėte tuos, kurių rezultatai yra prasti.
Geriausia praktika:
Sukurkite glaudžiai temines skelbimų grupes su nedideliu skaičiumi labai svarbių raktažodžių. Tai pagerina skelbimo tinkamumą, kokybės balą ir gali sumažinti vieno paspaudimo kainą (CPC). Be to, nuolat stebėkite ir koreguokite raktažodžių pasiūlymus pagal našumo duomenis, kad užtikrintumėte geriausią investicijų grąžą (ROI).
2. Prasta skelbimo kopija ir kūryba
Jūsų skelbimo kopija ir kūryba yra pirmieji dalykai, kuriuos potencialūs klientai mato. Prastai parašyti skelbimai su bendriniais pranešimais gali lemti mažą paspaudimų skaičių (CTR) ir prastus kampanijos rezultatus.
Sprendimas:
Sukurkite įtikinamą, aktualią ir unikalią skelbimo kopiją, kuri būtų tiesiogiai skirta jūsų tikslinei auditorijai. Pabrėžkite savo produkto ar paslaugos privalumus ir unikalius pardavimo aspektus (USP). Naudokite stiprias raginimo imtis veiksmų (CTA) frazes, pavyzdžiui, „Pirkti dabar“, „Sužinoti daugiau“ arba „Pradėti“, kad paskatintumėte naudotojų įsitraukimą.
Geriausia praktika:
A/B testavimas: išbandykite skirtingas skelbimo kopijos versijas, kad pamatytumėte, kuri iš jų veikia geriau. Eksperimentuokite su įvairiomis antraštėmis, aprašymais ir CTA frazėmis. Naudokite skelbimų plėtinį, pavyzdžiui, svetainės nuorodas, raginimus ir struktūrizuotus fragmentus, kad pateiktumėte papildomos informacijos ir pagerintumėte skelbimo matomumą. Visada užtikrinkite, kad jūsų nukreipimo puslapis būtų optimizuotas ir derėtų su skelbimu, kad padidintumėte naudotojų patirtį ir konversijų rodiklius.
3. Neigiamų raktažodžių ignoravimas
Neigiami raktiniai žodžiai yra labai svarbūs, kad jūsų skelbimai nebūtų rodomi nereikšmingoms paieškoms. Ignoruojant neigiamus raktinius žodžius, jūsų skelbimai gali būti rodomi naudotojams, kurių nedomina jūsų pasiūlymai, todėl reklamos išlaidos gali būti švaistomos veltui.
Sprendimas:
Reguliariai peržiūrėkite paieškos terminų ataskaitą, kad nustatytumėte nereikšmingas užklausas, pagal kurias rodomi jūsų skelbimai. Pridėkite šiuos terminus kaip neigiamus raktažodžius, kad ateityje jūsų skelbimai nebūtų rodomi pagal šias paieškas.
Geriausia praktika:
Sukurkite patikimą neigiamų raktažodžių sąrašą ir nuolat jį atnaujinkite. Neigiamus raktažodžius suskirstykite pagal kampanijas arba skelbimų grupes, kad užtikrintumėte tikslų nukreipimą. Efektyviai naudokite neigiamus raktažodžių atitikimo tipus, kad galėtumėte kontroliuoti, į kokias paieškas jūsų skelbimai neįtraukiami.
4. Nesugebėjimas stebėti ir optimizuoti kampanijų
Nustatyti ir pamiršti – tai nesėkmės receptas „Google Ads“ reklamoje. Kampanijas reikia nuolat stebėti ir optimizuoti, kad išlaikytumėte ir pagerintumėte jų našumą. Daugelis reklamuotojų daro klaidą, nes reguliariai neperžiūri kampanijos rodiklių ir neatlieka reikiamų pakeitimų.
Sprendimas:
CTR, konversijų rodiklius, CPC ir investicijų grąžą. Šiems rodikliams stebėti naudokite integruotus „Google Ads“ ataskaitų įrankius ir prietaisų skydelius.
Geriausia praktika:
Įgyvendinkite konversijų stebėjimą, kad suprastumėte, kurie raktažodžiai, skelbimai ir nukreipimo puslapiai duoda geriausius rezultatus. Naudokite šiuos duomenis, kad galėtumėte priimti pagrįstus sprendimus dėl pasiūlymų koregavimo, biudžeto paskirstymo ir skelbimų išdėstymo. Nuolat bandykite naujus skelbimų kūrinius ir nukreipimo puslapius, kad sužinotumėte, kas geriausiai atsiliepia jūsų auditorijai. Naudokite automatines taisykles ir scenarijus pasiūlymams valdyti, sustabdykite prastai veikiančius skelbimus ir koreguokite biudžetus pagal rezultatus.
5. Mobiliųjų įrenginių optimizavimo pamiršimas
Vis dažniau naudojant mobiliuosius įrenginius internetinėms paieškoms, mobiliojo optimizavimo ignoravimas gali pakenkti jūsų „Google Ads“ kampanijoms. Skelbimai ir nukreipimo puslapiai, kurie nėra pritaikyti mobiliesiems įrenginiams, gali lemti prastą naudotojų patirtį ir prarastas konversijas.
Sprendimas:
Užtikrinkite, kad skelbimai būtų optimizuoti mobiliesiems įrenginiams, naudodami reaguojančius skelbimų formatus ir kurdami mobiliesiems įrenginiams pritaikytus nukreipimo puslapius. Išbandykite skelbimus ir nukreipimo puslapius įvairiuose įrenginiuose, kad įsitikintumėte, jog jie veikia sklandžiai ir užtikrina gerą naudotojo patirtį.
Geriausia praktika:
Naudokite mobiliesiems įrenginiams skirtus skelbimų plėtinius, pvz., „Click-to-call“, kad pagerintumėte mobiliųjų įrenginių naudotojų patirtį. Stebėkite mobiliųjų įrenginių našumą atskirai nuo kompiuterių našumo ir atitinkamai koreguokite pasiūlymus bei biudžetus. Apsvarstykite galimybę naudoti pagreitintus mobiliuosius puslapius (AMP), kad pagerintumėte nukreipimo puslapio įkėlimo laiką mobiliuosiuose įrenginiuose.
Išvengę šių dažniausiai daromų klaidų, galite gerokai pagerinti savo „Google Ads“ kampanijų našumą. Įgyvendindami šiuos sprendimus ir geriausią praktiką, galėsite pasiekti geresnį nukreipimą, veiksmingesnius skelbimus ir galiausiai didesnį konversijų skaičių. Būkite aktyvūs, nuolat optimizuokite ir prisitaikykite prie skaitmeninės reklamos aplinkos pokyčių, kad užtikrintumėte nuolatinę sėkmę naudojant „Google“ reklamą.